002 Fotograf miesiąca #1

Witam!

Z racji tego, że ten tydzień był brzydki, gdy miałam dzień wolny, nie byłam na żadnym spacerze z aparatem, a jestem jeszcze na dodatek chora, więc postanowiłam, że zrobię post o fotografie miesiąca. 

Każdy kto lubi fotografować kwiaty powinien Ją znać! Ja osobiście uwielbiam Jej zdjęcia, inspirują mnie. Zdjęcia kwiatów w ogrodzie, lub w domu. Zdjęcia motyli, ślimaków i innych robaczków, które można znaleźć w ogrodzie są piękne, magiczne, inspirujące. 
Ogrody botaniczne w Jej wykonaniu... Aż chce się iść zobaczyć je na żywo.  Przyroda to Jej żywioł!
A mowa tu o: Magdzie  Wasiczek.
Fanpage - >klik<   zachęcam do polubienia!
strona: www.magdawasiczek.pl 

Gdy patrzę na Jej zdjęcia widzę inny świat. Świat piękna, harmonii, kolorów, szczęścia. Miejsca nie z tej ziemi. Niby nic, niby tylko kwiatki i robaczki, ale zrobione w taki sposób, że nie sposób nie zatrzymać się na dłużej. Gdy zobaczy się jedno zdjęcie tej Pani Fotograf to chce się więcej!
Chciałabym choć w połowie fotografować tak wspaniale jak Ona! Może uda mi się kiedyś wybrać na Jej Warsztaty fotograficzne. Byłby to dla mnie zaszczyt jakich mało, lecz na razie nie jest mi to pisane. Ale kiedyś postanowiłam napisać do Niej wiadomość na Fanpage'u, wyraziłam swój zachwyt, podziw i chęć doskonalenia się. A na odpowiedź nie musiałam długo czekać! Te miłe słowa jeszcze bardziej mnie zmotywowały do działania!
Dlatego z całego serca polecam Jej zdjęcia, zapraszam na Fanpage'a. Warto:)

Pozdrawiam ciepło!


Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Już nie raz oglądałam zdjęcia tej Pani, są piękne :) Też polecam obejrzeć zdjęcia tej Fotografki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej zdjęcia są cudowne! :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam chyba wcześniej o tej fotografce, ale jestem oczarowana jej pracami! Zapierają dech w piersiach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy pierwszy raz zobaczyłam jej zdjęcia też byłam oczarowana, baa nadal jestem:)

      Usuń
  4. Uwielbiam prace Magdy, bo sama najchętniej fotografuję przyrodę. To coś wspaniałego, a obok jej prac nie da się przejść obojętnie. :) Niestety, ostatnio (tak jak Ty) aparat mi się nieco zakurzył przez panujące ulewy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety pogoda tego lata nie rozpieszcza, a jak jest ładnie to na złość siedzę w pracy i tak w koło. Pozdrawiam:)

      Usuń