006 kwiaty cz.2

Witajcie! 

Dziś również mam dla Was porcję kwiatów, tym razem tylko z ogrodu, a to wszystko z uprzejmości Pana, którego nawet nie znam. Po prostu byłam na spacerze i robiłam zdjęcia przy ogródkach działkowych. Tak szukałam czegoś ciekawego i nagle słyszę, że ktoś mnie woła i mówi "Niech Pani wejdzie porobić sobie tutaj zdjęcia". Zdumiona uśmiechnęłam się i spytałam tylko, którędy mam się tam dostać. Starszy Pan mnie poinstruował i znalazłam się w ogrodzie pełnym kwiatów i owadów. Przywitałam się z miłym Panem i zaczęłam focić.
Szczerze to najpierw nie wiedziałam, gdzie się obrócić.W okół mnie pełno kwiatów, kolorów. Słońce było dość ostre, bo ja głupia poszłam na spacer w godzinach popołudniowych. Starałam się by światło nie było dla mnie przeszkodą. Niektóre kwiaty były zasłonięte przez inne, więc w cieniu również parę ujęć wykonałam. Jestem bardzo zadowolona z tego spaceru. 
Starszy, miły Pan zapraszał mnie jeszcze do siebie, ale nie wiem, czy następnym razem uda mi się Go spotkać. Było by naprawdę super, zwłaszcza,  że ma jeszcze parę kwiatów, które rozkwitają dopiero na jesień... Kto wie:) 




Jak Wam się podobają moje prace?:)
Czekam na komentarze i do zobaczenia w następnym poście!
FanPage - zapraszam również tu:) 

Udostępnij ten post

1 komentarz :