009

Witajcie! 


Kochani! Nie było mnie tu bardzo długo! A to wszystko przez brak czasu. Z początkiem listopada zaczęły mi się długo oczekiwane kursy. Przez to, że zaczęły się 3 miesiące po czasie grafik był bardzo napięty, cały listopad chodziłam na wykłady, uczyłam się i czasu nie miałam na nic! Teraz zostało mi jeszcze prawo jazdy, a reszta już zdana. Jestem bardzo z tego zadowolona, ale niestety coś za coś... Musiałam Was zaniedbać... Zaniedbałam także robienie zdjęć. Nie było kiedy, a gdy miałam wolną niedziele... Wolałam posiedzieć w domu. Szczerze to nawet wena mnie opuściła. Ale nie martwcie się! Jak tylko spadnie śnieg nadrobię wszystko. Już niedługo święta, to również dobry pretekst do zrobienia kilku zdjęć! 
Mam nadzieję, ze grudzień będzie dla mnie łaskawszy i będę mogła dodawać zdjęcia jak było pisane prędzej - co tydzień.
Nie wiem co z następnymi miesiącami, bo od stycznia muszę odbyć 3 miesięczny staż. Wiec na pewno posty będą, ale nie wiem czy tak regularnie. 
Bądźcie wyrozumiali dla mnie! 
Dziś to na tyle. 
Czekajcie na kolejne zdjęcia. 
Pozdrawiam!

Udostępnij ten post

1 komentarz :